Eladó egy rendkívül különleges Pagani Zonda Tircolore
Becsült árat sem tüntettek fel az aukciós oldalon, de egy hasonlóan ritka példány nemrégiben négymilliárd forintért cserélt gazdát.
Becsült árat sem tüntettek fel az aukciós oldalon, de egy hasonlóan ritka példány nemrégiben négymilliárd forintért cserélt gazdát.
Túl sokat nem használták az elmúlt tíz évben, amióta elkészült.
A Pagani Zonda 760 Roadster Diamante Verde egyike az utolsó legyártott Zondáknak.
A Pagani Alisea az olasz márka első modelljének 25. születésnapjára érkezett.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Úgy tűnik, avatatlan kezekbe került a brutális sportkocsi.
A Paganik az autóipar igazi ritkaságai, évente nagyjából 40 darab készül belőlük.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
Monacóban vakációzik a Mercedes világbajnoka és jóllehet, teljesen áttért a környezetvédő életmódra, a V12-es Pagani Zondájának nem tudott ellenállni.
Erre még nem nagyon volt példa. De az olasz, szuperritka autókat gyártó Pagani úgy gondolta, a New York-i Grand Central vasútállomás megfelelő helyszín erre.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Igen kreatív módját találta a "felhasználásnak" egy Pagani-tulajdonos.
Japánban viszont mégis ez történt a napokban, ugyanis egy egyedi Zonda és egy Maybach 62S ment egymásnak.
A „La Nonna” becenevet viselő prototípusnak két fontos extrája is van, ez egyik, hogy már egymillió kilométert futott, a másik, hogy alapos felújítás után a Pagani kiállítótermébe került.
Pagani Zondát ritkán zúznak az emberek, mostanában viszont lehet valami a levegőben, néhány nap alatt ugyanis kettőt is sikerült hazavágni.
Hiába a szupersportautó V12-es motorja és a versenytechnika a szénszálas karosszéria alatt, attól az akkumulátor ugyanúgy lemerülhet.
Noha testvérháborúnak látszik, a Borsod Online által hivatkozott versengés valójában csak a tulajodonos pillananyi kegyéért zajlik. Peter Read ugyanis a Huayráját és a Zondáját is nagyon szereti.
A leköszönő modell V12-es motorjából 811 lóerőt csaltak elő, az ára viszont elég borsos.
Csúnyán összetört egy versenyzésre épített Pagani Zonda, a baleset augusztusban történt a csehországi Most versenypályáján.